Monday, June 28, 2010

Kavaletitrenn

Traavi jaoks panin kaarekujuliselt kolm kavaletti. Kuna ma pole varem nii sõitnud (ainult kordetanud), siis jätsin hästi madalaks, otsad maha, ja vahed üsna lühikeseks. Alahindasin Albatrossi, ta sa nendega tegelt päris ilusasti hakkama, nii et isegi kitsaks jäi veidi ja siis ta vahepeal natuke lõppu lõikas, sest niimoodi diagonaalis sai pikema sammuga minna. Väga palju neid ei tulnudki, igatahes järgmine kord panen juba 4 kavaletti ja kõik otsad pukkide peale. Üldse peab tõdema, et kui ikka harjutada, siis läheb ka kavaletiteema paremaks küll. Alguses ta ju kolistas kõike, aga nüüd viimased korrad on täitsa enam-vähem olnud.

Galopp oli see eest peaaegu et katastroofiline. Panin kavalett, maalatt, kavalett. Mitte eriti pikkade vahedega, tahtsin natuke hüpet tema galoppi juurde saada. Kahjuks ei tule ma ise seal seljas ÜLDSE toime. Paremat pidi veel õnnestus kuidagi, aga vasakule minnes ei klappinud samm mitte ühtegi korda ja ma lihtsalt ei tea mida teha. Mõned korrad lükkasin küll pikemaks ehk siis kaugemalt ära - sellele ta reageerib küll, aga nii pikkasid sammusid suudab ta teha ainult ühe või heal juhul kaks, peale seda läheb see väga lamedaks ära ja seetõttu ei katnud ta enam järgnevaid vahesid ära, kas jäi kaugust väheseks või jäi kõrgust väheseks fuleel... kuigi need vahed polnud tegelikult üldse suured. Kuna ma väga palju varem enne takistust ei näe, kas samm klapib, siis jääb ainult mõni fulee aega asja muuta ja kokkuvõtmiseks sellest mulle temaga veel ei piisa. St ma võin küll sammu lühikeseks võtta, aga kui seda väga kiiresti või äkiliselt teen, siis kaob tal impulss täiesti ära ja nende lühikeste sammudega ta oma kolme latti lõpuni ikkagi ei jõua katta. Igatahes ma pean hästi palju mõtlema enne järgmist kavaletitrenni.


Üks päev mõtlesin õues ühte pisikest lattaeda paar korda vahelduseks hüpata - tuli ilusti ära, olin rahul. Ainult et pärast selgus, et see oli 90 cm. :P See ei ole kõrge, ma tean, aga ega me 90 cm eriti kõrgemaid pole Albatrossiga vist hüpanudki. Mina mõtlesin, et tulen mingit pisikest 70 cm korraks...

No comments: