Wednesday, August 25, 2010

Uue treeningaasta algus

Niisiiis - proovime nüüd uue hooga pihta hakata.

Albatrossi oli loomulikult hästi vahva peale pikka pausi näha. Esimene silmapilk paistis ta kole suur (nüüd ma saan aru neist, kes seda meie Kurtnasse saabudes ütlesid), aga harjumiseks läks aega umbes täpselt 20 sekundit, peale seda oli jälle väike armas Albatross. Muidu ikka samasugune nagu varem, ainult kabjad olid pikaks kasvanud, kuid see probleem sai nüüd esimese kahe päeva jooksul kah lahendatud. Veidi taldrikusarnased on nad tal ikka ka peale värkimist, aga noh - sellised need lihtsalt on ja selles osas väga midagi muuta ei anna. Pisike prei on kah nüüd suve lõpuks ühele jalale kallale tulnud. Ei tea, kust ta järsku tuli, aga siiani on seda tõesti hästi vähe ning ehk saab sellestki väikese ravi abil kiirelt lahti.

Mis trenni puutub, siis... jah. See on keerulisem jutt. Jutt tegelikult ei ole keeruline, olukord lihtsalt on. Ma ikka mõtlesin, et midagi pean oma tegemistes muutma ja nüüd peale väikest vaheaega on selleks ilmselt parim aeg. Eesmärkideks on:
- et Albatross oleks mõnus ja hea sõita. See on põhimõte nr. 1!, sest ma ei taha teha seal seljas midagi, mis mulle endale ebameeldiv või vale tundub. Asi ei pea edenema hiigelsammude kaupa (muidugi oleks tore, aga peamiselt üksinda mässates ei saa ma seda oodata või loota), kuid ma ei tee mingeid kompromisse selle nimel, et midagi temast natuke rohkem või natuke kiiremini "välja pigistada".
- kohati vähem ratsmekontakti, kuid see eest stabiilsemat
- reageerimine väga kergetele märguannetele
- hobuse lõdvestatus
... kui need asjad kõik toimima hakkavad, siis muidugi tuleb hakata taas edasi liikuma, midagi juurde õpetama jne, aga hetkel tahaksin taas veidi aega pühendada just neile põhialustele. Proovin veidi teistsugust lähenemist ja vaatan, kuidas see meie puhul toimib. Kui ei toimi, eks siis mõtlen edasi, kuid proovima peab, sest kuigi me oleme selle aasta jooksul (eelmisest suvest praeguseni) ikka palju-palju juurde õppinud ja edasi arenenud, siis päris kõigega ma pole siiski rahul olnud ja usun, et saaks paremini. Kõige olulisem on tõenäoliselt see, et mul oleks endal püsivust ja kannatust. Ja muidugi uusi mõtteid ning ideid pidevalt juurde tulemas, asendamaks neid, mis ei toimi.

No comments: