Wednesday, November 27, 2013

The young horse rider

http://dressagedifferent.com/2013/11/24/the-warm-up-ring-the-agony-and-the-ecstasy/

Tjah, ma ei saa midagi teha, et seda "The young horse rider" sektsiooni lugedes naeru pidama ei saanud.

Jees, ma olen koolisõiduvõistlustel noorte hobustega:
- skeemi sõitmise ajal korralikku rodeot saanud
- soojenduse ajal alla kukkunud (hobuse pukitamise peale loomulikult)
- koolisõiduaiast hobusega välja hüpanud
- ja vaieldamatult meeldejäävaim oli ühe noore ratsutaja kommentaar soojendusväljakult lahkudes: "Ma lasen siit küll jalga, enne kui see hobune päris hulluks läheb". Jah, see kommentaar käis minu vahva ratsu kohta. :)

Mul tegelikult ka on kaassoojendajatest kahju neil hetkedel, kuigi päris otsa sõitmist olen siiani suutnud õnneks isegi oma poolmetsikutega vältida. Tegelikult ma ei ole ülde väga vaimustunud nii tooreste hobustega võistlemisest; palju vahvam on, kui oled kodus saanud piisavalt pikalt ja korralikult eeltööd teha ja siis suudavad isegi Albatrossi-taolised jänksid ennast väljaspool mugavustsooni enam-vähem viisakalt üleval pidada.

No comments: