Tuesday, April 6, 2010

Don't know what to do...

Jällegi õnnetu periood... need käivad meil lainetena. Nüüd juba teist päeva järjest on päris kehv... Ma ei saa päris hästi aru, mida ma valesti teen. Ma tean, mis meie probleemid on ja proovin kõige loogilisemaid lahendusi, mis teoreetiliselt peaksid vähemalt aja jooksul toimima, aga ei... Vahel on teooria hoopis teine lugu, kui tõeline olukord.

Siia vahepeale käib pikk jutt sellest, kuidas meil midagi välja ei tulnud... aga ma jätan selle osa vahele.

Lõpetada õnnestus siiski positiivselt - tegin sammus igasuguseid külgliikumisi ja proovisin saada nii, et ratsmekontakt on minimaalne, pmst olematu, ning et ta ka sel puhul liiguks sääre eest ilusasti kõrvale, mitte ei hakkaks edasi kiirustana. Natuke pusimist ja saime selle väga hästi toimima. Liikus keharaskuse peale õiges suunas, sääri kasutades (ühelt poolt korraga) polnud vaja teda tagasi hoida, et ta kiirustama ei hakkaks... ühesõnaga väga mõnus. Ise võttis ratsmetega täpselt paraja kontakti ja puha...
Aga... kuna miski ei saa olla täiuslik, siis sellel hetkel, kui ma ta uuesti sirgeks sättisin ning mõlema säärega sammus edasi aktiivsemaks nõudsin, oli olukord täpselt sama nagu enne - vajus esiotsale, tahtis ratsmele istuma jääda (või kui ma seda ei lasknud, siis puikles vastu), sääre peale pigem hakkas kiirustama, kui et astus enda alla jms. Lükkasin jälle õlad sisse või tegin sääre eest astumist - kõik ideaalne. Proovin ta sirgeks saada - kõik metsas.

Ma pean midagi seal ise väga valesti tegema, kui ma ainult aru saaks, MIDA.

No comments: