Sunday, February 26, 2012

Talve jätkuks...

Ma küll ei taha veel, et lumi ära sulaks ja igal pool lörtsine ja mudane oleks. Sellist mõnusat talve, kus on palju lund, -5 kraadi külma ja trenni saab pusaväel teha, oli ju alles nii lühikest aega. :) Tundub, et olen ikka talveinimene, mis siis, et -25 on minu jaoks kah liig. Eelkõige olen ma siiski mudavastane. Jah.

Albatross oli täna väga lähedal ideaalsele hobusele. Trenn läks hästi, taaskord cavessoniga. Enne trenni ja peale trenni oli ka lõbus ning kui Albatrossi karjamaale viisin ja teisele hobusele järgi läksin, siis tüüp ei lahkunud mu kõrvalt enne (kõndis kaasa ja vahepeal jooksime), kui mul S. juba nööri otsas oli ja ma täitsa ilmselgelt Albatrossi enam kaasa ei kavatsenud võtta. :( Aga ega ta õnnetu tegelikult polnud, oligi juba paar tundi söömata ja heinahunnik ootas nina ees.

Trennis tegin kõige muu kõrval pisitasa täisistakut. Mul on ikka väga tõsised probleemid sellega. Ma ei suuda niimoodi istuda, et Albatrossi käik kinni ei kiiluks - ta lihtsalt EI SAA vabalt läbi selja liikuda kui keegi jahukott teda iga hinna eest takistada püüab. Läheb ennem galoppi, aga pikad lahtised traavisammud ei tule kõne alla. Seega sõitsin ta kergendades mõnusaks pehmeks ja siis tegin lühikeste juppide kaupa täisistakut. Äärmiselt raske oli mul ikka, aga Albatross talus õnneks sellist vahelduvat sõitmist paremini ja säilitas kenasti oma liikumise. Tubli. Mina siin kurdan, et selg valutab (ja vb ka takistab mul kohati hästi istumast), aga mida mu pisikese hobuse selg teeb, kui ma kiiremas korras tema jaoks piisavalt pehmelt istuma ei suuda õppida?

Aga siiski... väga lähedal ideaalsele. Almost there. Vähemalt täna. :)

No comments: