Wednesday, June 20, 2012

Eile pidi Albatross siis lõpuks oma teise ringi süstid liigesesse saama, aga kui vet kohale tuli, arvas ta et polegi vaja! :) Ma tegelikult juba kahtlustasin seda isegi, sest viimase video peal (mis oli paar päeva tagasi filmitud) tegi Albatross ikka korralikku lennukat traavi ja polnud praktiliselt isegi mingit käiguvahet märgata. Nii et miski on teda ikka kõvasti aidanud ja ma nüüd hoian pöialt (ja hoidke teie ka!), et läheks võimalikult kaua aega mööda, enne kui see jalg jälle probleeme tekitama hakkab.

Vaikselt lubati isegi trennitama hakata, aga... ma olen enam-vähem kindlalt otsustanud, et ma isegi mitte ei ürita teda uuesti sama aktiivsesse treeningusse viia, kui varem. 100% veel ei luba midagi, aga ma lihtsalt niiiiiii kardan, et see jama tuleb tagasi ja seega pigem naudin oma sõbra seltsi veel mitmeid aastaid, kui et "kasutan" teda maksimaalselt nii kaua kuni veel võimalik on. Küll aga õpivad nad üheskoos mu empsiga praegu nt ohjamist, ja täna käidi isegi seljas natuke jalutamas.

Ja mina käisin shoppamas, ostsin Albatrossile sellise cavessoni nagu ma juba ammu-ammu tahtnud olen. Kui ma temaga võistlema enam nagunii ei satu ja "trennid" sisaldavad peamiselt igasuguseid rahulikke sammuharjutusi, siis tahaks suulistest täitsa loobuda (vähemalt mingiks ajaks). MITTE, et mul midagi üldiselt suuliste vastu oleks, aga noh... aastad on näidanud, et Albatrossi midagi vist siiski nende juures häirib ja kuna praeguseks toimib ta suulistevabalt kah väga hästi ja kenasti, siis miks mitte proovida?

Väiksele Zinyle shoppasin paar kilo porgandeid, aga ta ilmselgelt ei tea veel, et selline asi süüa kõlbab. Ta ei olnud muidugi ainuke - terve 2-aastaste kari kogunes minu ümber ja nuusutasid veidraid nägusi tehes mind ja minu kaasa toodud porgandeid. No lõpuks siis lihtsalt tükeldasin porgandid nende söödakohta ja mõned ikka tulid neid tasapidi närima. Z vist ei tulnud... Aga eks ma järgmine kord, kui ta boksi toon, viskan mõned porgandid künasse ja hoian teda sunniviisiliselt boksis kinni niikaua, kuni "taldrik tühi" on. :D

Muidu on Z päris vahva, käisime isegi hobuseautos temaga täna mõned korrad.

Ja no üldse on siin tore nagu alati. Pilte peaksin tegema mõni päev, et jutt liiga igavaks ei läheks.

5 comments:

Käroli said...

Nii toredad uudised! :) Kas Z-le on juba nimi valitud?

Ingrid said...

Õige nimi on Zynergie, aga see nii keeruline, nii et lihtsam kirjutada Z. :D
Ziny on kah hea hüüdnimi.

Anonymous said...

No kuna sul seal Albatrossi käepärast pole, kes ülima heameelega teeks Zinyle porgandisöömise koolitust, koos põhjaliku demonstratsioonesinemisega otse loomulikult :-), siis pead võib-olla järgmine kord kõigepealt ise ette näitama.

Emps (alias Albatrossi suvegroom)

Piret said...

Nii hea, et Albatrossil juba palju parem on!!!:) Hoian pöialt edaspidiseks!

Muide, vaatasin väikse Z isa videot:D Vau! Mõtlesin, et kuidas seal seljas üldse võimalik istuda on. Aga siis nägin ratsutamisest ka videot, kus ta tundus just parajalt mõnus. Lahe igatahes:)

Ingrid said...

Heh, ega ta rahulikus olekus muidugi nii ei jookse, video näitas lihtsalt seda, milleks ta võimaline on. Aga ka "tavaline" liikumine pole tal sugugi see, mida mina enda all harjunud tundma olen. :D