Saturday, June 30, 2012

Ma saan nüüd ausalt öelda, et olen oma esimese täku iseseisvalt (väikse kõrvalise juhendamisega siiski) ära kastreerinud. :D Oluline info Albatrossi blogis muidugi, aga noh. Ikkagi.

Ei oskagi tegelikult midagi suurt kirjutada. Super on  siin Taanis. Üks päev tegime nüüd pilte ka ja noh - seda vaatad küll, et miks nad sellist ratsanikku sinna selga lasevad, aga hobused.. no ma ei tea. :) Võtaks nad kõik, kui saaks. Ja ma nii tunnen, kuidas kõik toimib seekord nii hästi, isegi minu ratsutamisega ollakse rahul, nii et kõik on tõesti tip-top. Jube kahju, et selleks suveks varsti kõik läbi saab jälle.

Nr.1 on alles eelmine aasta vist korralikult sadulasse pandud, siis oli ka galopiga probleeme kõvasti mu mäletamist mööda. Praegu on täitsa tore.

Nr.2 on mu lemmik-Firfodi-hobuse täisõde - väheke võimsama liikumisega, aga väheke keerulisem sõita. Igatahes pärinud oma perekonna head jooned. :)

Nr.3 võiks olla peaaegu et täiuslik koolisõiduhobune, või siis vähemalt kõige lähemal sellele nende seast, keda mina tundnud olen. Kui ta ainult omale jälle sobiva sõitja leiaks... Tõesti loodan, et leiab!




Homme läheme trakeenide ülevaatusele/hindamisele, jee :). Ma polegi kunagi ühelgi sellisel tõsiselt korraliku tasemega suurel ülevaatusel käinud, ainult ponide omal ja siis Eestis (kus on häid hobuseid  veel üsna vähe). Nii et ootan väga. Võtame kaks 3-aastast mära ka kaasa, aga eks näis - nad ei ole just kuigi palju harjutanud selliseks ürituseks. :D

No comments: