Monday, July 9, 2012

Update

Ülevaatusel läks hästi. :) Meie üks must iludus valiti parimaks 3-aastaseks märaks, ja ka teine esines kenasti ning lõpetas korraliku tulemusega.


Nädalavahetusest edasi läks kõik kiiresti-kiiresti, kolmapäeva hommikul vedasin ennast talli kell pool 5 (sest kell 4 oli veel liiga pime piltide/videote tegemiseks), et jõuaks enne kella 10-t lisaks asjade pakkimisele jms veel 4 hobust ära sõita. :D Ma olen kunagi hommikul kell 7 ratsutama läinud, aga seekordne varasus ületas kindlasti mu rekordid. Ja no siis tulingi tulema. Peab tunnistama, et nii toredat suvekuud ei ole mul ammu olnud.

Minu suvelemmikuks sai tänavu see 4-aastane täkupoiss. Ja suve istakuveaks sääre liiga taha lükkamine (mis omakorda ettevajumist jm probleeme põhjustab)

Väike Z käis oma suurte sugulastega tutvumas
Aga ega ma laisklema ei jäänud, Eestis jõudsin paar korda Albatrossiga tegeleda, ja mõni päev hiljem liikusin juba edasi Soome kliinikusse, kus ma nüüd loodan järgneva kuu jooksul oma veterinaariaalaseid teadmisi täiendada.

Albatross oli ENDISELT vahva. :) Endiselt päris terve ta pole, aga niisama laisklemisega saab minu arvates praegu suurepäraselt ja ilma probleemideta hakkama! Okei, ega ta tegelikult päris ei laiskle, mu emps käib ikka regulaarselt tema eest hoolitsemas ja hobust (vähemalt vaimselt, kui mitte füüsiliselt) vormis hoidmas. Ma usun, et Albatrossil poleks suurt midagi selle vastu, kui ta täitsa omapead peaks hakkama saama, aga nii tore siiski, et tal leidub seal sõber, kes vahel ikka tegeleb temaga ja elu huvitavamaks teeb, lisaks tema tervise jälgimisele.

Nojah, ja kui ta üks päev mul kordel paremale poole joostes vähe lonkas, siis kaks päeva hiljem ei olnud suurt midagi näha. Tundub, et kõndimine on talle siiski kasulik, sest ka too teine päev olime enne kordele laskmist rahulikult ja kergelt, aga üsna pikalt käe kõrval tööd teinud. Loodan, et nüüd nende ülisoojade ilmadega putukad Albatrossi väga ringi jooksutama ei hakka. Hetkel käib õues öösiti ja päeval puhkab sees - putukaid on nagunii igal ajal, aga ega ma teda 24/7 ju kah boksis hoida ei saa.

Ühesõnaga, olen praegu rahul sellega, mis antud, ja õnnelik, et halvem pole. Üritan ikka blogisse aeg-ajalt kirjutada, kui midagi muutub... või ei muutu.

No comments: