Sunday, April 28, 2013

Jube aktiivseks blogijaks olen jälle hakanud. Võib-olla on see lihtsalt torm enne vaikust.

Aaah, Albatross, ta ikka oskab. Jälle suutis omale mingi korraliku augu tekitada, nii et jalg paistes ja mäda niriseb, väga halb. Olen nüüd kaks päeva talle hoolega külmaveeteraapiat teinud, õnneks haav nägi pärast loputamist üsna kena puhas välja. Tänaseks polnud nii palju saasta enam välja ajanud ja äkki isegi oli paistetus veidi alla läinud, nii et ootan veel homseni ja vaatan, mis saanud on. No kohe üldse ei tahaks talle jälle antibiotse hakata sisse toppima - kui vaja siis vaja muidugi, aga ehk õnnestub seekord ilma hakkama saada.

Myroniga tegin sellist trenni, et keskendusin peamiselt oma istakule, alguses traavitasin jupp aega täitsa lõdva ratsmega, siis võtsin väheke kontakti kah ja guess what, hobune läks päris heaks. Jube palju ikka aitab kaasa, kui ratsanik ise on tasakaalus, ei suru põlvi hobuse õlgadesse kinni ega tee muid rumalusi. See põlvedega kinni hoidmine on küll mul üks kehv harjumus, millest on raske lahti saada. Aga kui väga tähelepanelik olen, siis nad isegi täitsa lasevad lõdvaks ennast, nii kergendatud traavis kui täisistakus. Ja no kuigi istak on selline asi, mille parandamise juures kõrvaltvaatajast või treenerist lausa ERITI palju kasu oleks, siis tegelikult saab üksinda ka ikka üht-teist ära teha, sest kui parasjagu õiget asja teed, siis on üsna kiiresti hobuse liikumises ka vahe tunda.

Ühesõnaga, traavis sain täitsa hakkama oma eesmärkidega, aga galopp oli vähe keerulisem. Mul oli ikka väga suuri raskusi, et seal sisemist jalga korralikult alla ja pikaks sirutada. Põhjus osaliselt kindlasti selles, et My kipub natuke nurkadest tihtipeale sisse pressima ja siis ma tahaks säärega vastu suruda, aga sellegipoolest ei tohiks jalga niimoodi krõnksu üles vastu hobust tõmmata nagu ma teen. Kõrvalt võib-olla isegi ei ole nii kole kui ma praegu kirjeldan (sest jalad on mul nagunii My jaoks piisavalt pikad ja rohkemgi veel), aga kui ma kogu oma keskendumisvõime suunan sellele, et jalg pikaks sirutada ning raskust kanna suunas viia, aga see isepäine jäse mingit oma elu elab ja lihtsalt EI KUULA, no siis on ikka halvasti küll. Vajab tööd, ühesõnaga.

No comments: