Friday, July 31, 2009

Absoluutselt parim!

Mul on maailma kõige parem hobune, ausalt. Ja meil sujub vist mõlemal uue sadulaga päris hästi, nii et ei saagi halvasti minna ju. ;) Alguses oli harjumatu, see sadul on siiski hoopis teistsugune kui kõik teised, millega sõitnud olen, aga juba peale paari ringi harjus ära ja edasi oli superduper. Ma saan selle sadulaga kergendades säärt enam-vähem PAIGAL hoida, see on midagi uut. Niinii kahju, et meil maneežis ühtegi peeglit pole, sest mu enda tunne võib muidugi sajaga eksida ka. Nüüd loeb seda blogi kindlasti keegi, kes mu sõitu pealt nägi ja mõtleb, et päris oligi säär paigal! :D Kui nii, siis kisage.

Tegin täna esimest korda pikemalt ka täisistakut ja ma sain seal istuda normaalselt, juhuu. Küll on hea sadul. :D Ma väga energilist traavi küll ei teinud täisistakus, tegelikult ta natuke isegi muutus sääre peale uimaseks - pean jälgima, et ma liiga tugevalt tal kogu aeg jalgu ümber ei hoia. Aga muidu painutas ülihästi igale poole ning kuskilt eriti sisse ei vajunud, tegi sääre eest astumist täitsa rahuldavalt ning sammus õlad sees - ühtepidi hea, teistpidi tahab veidi ikka sisse kippuda. Ja isegi taguotsa lükkasin natuke sisse vahepeal - alguses voldi peal, sest nii on lihtsam, siis vahepeal mõned meetrid otse ja jälle voldile ning lõpuks tegin ka seina ääres mõned meetrid. Mitte pikalt, sest siis ta oleks ise kindlasti otseks jälle vajunud, aga seegi algus ju, ma eile mõtlesin, et ta üldse ei mõika seda.

Galoppi väga pikalt ei teinud, aga oli enam-vähem. Ma nüüd tagantjärgi pole kindel, kas oli asi jälle lihtsalt mugavas sadulas või oli ta galopp ka tegelikult natuke pehmem, kui varem. Ehk mõlemat natuke.

Niiiii tubli!

No comments: