Friday, August 14, 2009

Viimaseid päevi Kurtnas

Albatross läheb HOMME ära. Appi, appi, tegelt on kurb teda ikkagi natuke kõikide sõprade juurest ära viia - ta ei saa ju midagi aru, mis toimuma hakkab ja siis järksu ta on täitsa üksi võõraste hobuste keskel. :( Muidu on tal alati ümber kolides vähemalt üks sõber kaasa tulnud, aga seekord on üksi. Õnneks ta ei pea vähemalt üksi sõitma, kuna Adost Lahe läheb PC-le ja siis tagasiminnes nad võtavad Alba peale. Ma loodan, et ta treilerisse läheb. Muretsen tegelt ta pärast ka ikka...

Aga ma saan natukeseks jääda uude talli ja vaadata, kuidas tal läheb esimesed päevad. Ma olen kuni ühikakoha saamiseni suht kodutu seal Tartu kandis, aga Albast kaua ikka eemal ei julge olla, eriti alguses.. :) Oeh, ma loodan ikka, et ta suudab hästi kohaneda ja leiab karjas vähemalt mõne sõbra ja ei saa teistsugusest söötmisest mingeid tiirusid (ta on siiani saanud leotatud kaera, aga seal antakse kuiva - eks ta alguses peab dieedil olema natuke) jnejne. Appi. :(

Ükspäev ma olin ta pärast VEEL rohkem mures - nimelt oli tal üleöö lõuaalune paiste läinud ja kuna igast nõlejutud käivad ringi siis mul oli nii jube olla. Kuigi mingeid muud märke ei olnud, aga ikkagi - õnneks käis Siiboja samal õhtul läbi ja ütles, et ta ei tundu küll loid või haige olevat vms ja et kui paistetus ise alla läheb, siis oli ilmselt ikkagi mingi trauma. Ma seda arvasin ise ka, et keegi on talle karjamaal lihtsalt lõuga andnud vms ja no eilseks (ehk üks päev hiljem) oli tal see paistetus juba tunduvalt väiksem, nii et kivi langes südamelt.

Siis vahepeal kui ma tükk aega järjest mingeid suvakaid trenne tegin ja vahepeal vabu päevi andsin jms, siis ta ratsastuse koha pealt läks veidi käest ära, aga peale paari trenni läks jälle tunduvalt paremaks. Eile hüppasime hoopiski. :) Neil oli maneežis mingi parkuur üleval ja kuna kõik olid hüpanud, siis Eku ja Sille sundisid mind ka. Ma muidugi hüppasin ainult paari takistust, mitte parkuuri. Ühel pool maneeži väljas keegi paugutas ja me just seal otsas hüppasime - Albatross vahepeal suht kartis seal ning sinnapoole hüpates jäi vahepeal kohe peale takistust seisma ja tahtis teisele poole joosta. :D Aga enne takistust kunagi ei jäänud seisma. Koolisõidusadulaga XD muidugi veidi kehvem ka, aga mul juba mingi pisikese okseri peal läks tasakaal veidi ära. Lattaeda ja risti ja ristikestest okserit tulles tundsin ennast küll kindlalt, aga Albatrossi jaoks ei olnud need suuremat sorti hüpped ka. Hobune oli küll tubli - kordagi ei tõrkunud ega jooksnud mööda ega ajanud maha, kolistas vist ka ainult korra. Seda enam, et Mikk pärast ütles, et ma ise nõuan teda enne takistust alla ja siis tal on üliraske sealt üles hüpata ning Egle ütles, et ma lähen ise ka vahepeal liiga ette kaela peale kehaga - seda kõike arvestades, kuidas ma teda segasin, oli ta ju super. :)

Ja mu vanaema käis ka Albatrossi vaatamas. :D Ta ei teadnud veel, et mul oma hobune on ning oli alguses päris imestunud, aga lõpuks nõustus, et Alba on ilus küll. :P

No comments: