Wednesday, May 9, 2012

Puhkus!

Üldiselt see blogiteema on natuke ära vajunud.... Pole ka ime, kui ma nii mitu aastat oma trennidest enam-vähem järjepidevalt mingit ülevaadet olen teinud, siis mingi hetk tüütab ära. Tagasiside (mis mind kunagi päris tihti mõtlema pani erinevate asjade üle - isegi siis, kui ma sellega nõus polnud) on kah suht olematuks jäänud, nii et vist puhkame selle kirjutamisega vahepeal jälle. Nagunii varsti tuleb 3 kuud suve, millest 2 kuud ma Eestist eemal olen ja Albatrossiga kahjuks tegeleda ei saa.

See eest loodan Taanis seekord oma luud terveks jätta, et saaksin väikest Z veidi õpetada - korralikult käe kõrval käima, maneeži ja platsiga harjuma. Siis talvel võiks ta kordele panna, et järgmiseks suveks oleks väike eeltöö tehtud ja saaks sadulasse harjutada vaikselt. Kui mul on aastas umbes 2 kuud aega hobusega tegeleda, siis peab küll treening väga läbimõeldud olema, et üldse kuhugi jõuaks (ning et hobune ka õnnelikuks ja terveks jääks), aga noh - eks see pole nagunii veel teada, mis ja millal temaga täpselt saama hakkab. Elame ja näeme

Aga kui mul mõni päev miskit huvitavat öelda on, või suur isu Albatrossi kiita tuleb, siis selle võimaluse jätan siin küll lahti - et mul kunagi tulevikus meie igast olulisest tegemisest mõni märge ikka alles oleks. :)

Ei ole norus, lihtsalt päike paistis silma :) Tuuli pilt.

1 comment:

Heli said...

Jään ikka uusi lugusid ootama! Ja trennilood väga harivad ning hästi kirjeldatud. Kui vähegi jaksu, palun jätka!
Turvalist ja kaunist puhkust!