Sunday, May 6, 2012

S-ga käisime täna väikseid parkuure võistlemas, aga kahjuks ei tulnud sellest midagi head välja. Soojendushüpetega jäin väga rahule, aga platsil ta kartis kõike ja kõiki, vingerdas poolte takistuste ees ja ülejäänud poolte ette tegi täiesti idiootselt väikseid samme. Kuna ta trennis sellist asja ei tee, siis ma ei osanud ka väga asja parandada - üritasin küll teda normaalse koha pealt ära lükata, aga no kui ei lähe, siis ei lähe.

Ühesõnaga ta ei olnud täna just väga kerge sõita, samas ega ma ise ka asja just lihtsamaks ei tee kaela peale ronimisega - ju minus lihtsalt ei leidu seda takistussõitja tunnetust, aga kui ma isegi normaalse tõukekoha pealt ei tohi hobusega hakata kaasa minema, vaid pean teda ootama, siis ma jään 100% maha, kui ta järsku sellest normaalsest kohast hüpata siiski üritab. Ja kuna need hüpped tulid nii vaevalised, siis ma ei suuda enam muudele asjadele ka keskenduda ning järgmise takistuse peale hakkan alles seejärel mõtlema, kui eelmine ületatud ja ikka veel seljas olen. :) See on ilmselgelt liiga hilja.

No ja kõige õnnetum lugu on see, et teise soojenduse ajal suutsin oma selja ära põrutada, nii et jätsin soojenduse lausa pooleli mingil hetkel, sest kartsin, et muidu ei saa parkuuri üldse sõidetud. Ega need paar lisahüpet muidugi enam midagi päästnud poleks, aga igatahes pärast teist sõitu hobuse seljast alla tulles kuni siiamaani on sees sügav kahtlus, kas ma homme hommikul ka veel voodist püsti suudan tõusta. Vägaväga paha, ilmselt ei saa nüüd Albatrossiga ka vähemalt mõned päevad selle jama tõttu sõita, aga eks teeme siis kordet vahelduseks vms.
Mõnikord hüppasime ilusasti ka

Aga mõnikord ma tõesti ei suutnud muule keskenduda, kui sellele, et oma väikse konna selga jääda :)

Ühesõnaga kurb natuke, et paremini ei läinud, aga noh... noorte hobuste ja kogenematute ratsanike värk. Pean vist oma Albatrossi ja koolisõidu juurde jääma. :) Muidu Albatross oli mingi trenn ülihää, ja palju trenne selline suht okei. Galopp-samm üleminekud valmistavad meile hetkel raskusi - õigemini valmistavad kogu aeg, aga nüüd olen nendega rohkem tegelenud.

No comments: