Saturday, October 24, 2009

Nii hea poiss :)

Raspeldasn Albatrossil natuke boksis täna kapju - ei viinud vahekäiku, sest mul oli kiire ja ei jõudnud oodata, kuna ta oma söömisega lõpetanud on. Siis mingi aeg ta lõpetas ja selleks ajaks, kui ma kolmandat kapja lõpetasin, oli ta ennast ukse ette sättinud ja ninaga selle juba pärani lahti lükanud (see ei olnud ju kinni, sest ise olin sees). Mõtlesin, et kohe jalutab välja, aga kui kabja maha panin ja tahtsin kiiresti ukse ta nina ees kinni tõmmata, vaatas ta mulle täpselt sellise näoga otsa, et "ära muretse, ma ju ainult VAATAN välja" ja tõstis ise viimase kabja üles. :D
Ta neid tagumisi tõstab tihti ennatuslikult, kui ma juba kapjade kallal olen, aga seekord oli ajastus küll super :P Itsitasin seal omaette veits, lõpetasin viimase kabja ka ära, siis läksin veel järgmise boksi juurest nööri tooma ja Albatross ilusasti ootas oma ukse peal, kuni tagasi tulin :)
Ta on lihtsalt nii super! Jaaa, Kurtnas ma ka kunagi puhastasin ja panin teda valmis vahekäigus nii, et nööri polnud küljes, nii et see paigal seismine polegi mingi uus või imeasi tema jaoks, aga sellised pisikesed juhtumised teevad tuju alati heaks.

Kui teda ja teist ruunapoissi korraga tagasi koplisse viisin, siis ruunapoiss jalutas minema, aga Albatross jäi värava keskel seisma ja vaatas mulle tükk aega otsa nagu ei saaks aru, mida ta nüüd siis tegema peab, ära minema või?!? :P Patsutasin teda veel natuke ja siis ikka andsin märku, et võiks edasi liikuda, sest mul oli tõesti kiire.
Varem pani ta ju galopis minema teiste poole, kui karjamaale lasin. Samas, kui ta seda tegi, siis oli lahe vaadata teda jooksmas.. ja.. kokkuvõttes ta võib ükskõik mida teha või kuidas käituda (no mitte otseselt halvasti, aga seda ta nagunii eriti ei tee), IKKA on hea, sest ta on ju Albatross. :)

Ja ma uurin vist uuesti natuke sadula kohta. Võib-olla ma kujutan ette või vaatan midagi valesti vms, aga mulle tundub, et see hakkab kitsaks jääma. Kuidas see võimalik on - ma ei tea, sest kui ma sadula ostsin, siis oli see Albatrossile lai! Ja meelega sai natuke laiem valitud, arvestades, et tal peaks turja ja selja kandis lihased kõvasti kasvama (alguses sõitsin padjaga, et turja peale ei vajuks). Ei kujuta ette, kas see on võimalik, et ta selle paari kuuga nii palju muutunud on, et liiga laiast saab liiga kitsas?
Ehk on lihtsalt mingit teistmoodi toppimist vaja vms... Ma ei tea, aga ma tahaks lasta kellelgi igaks juhuks ikkagi uuesti üle vaadata. Praegu ta veel kuhugi turja vastu mu meelest küll ei käi, aga kui oma raskusega seljas istun, siis suht lähedal on sellele küll. Kahju iseenesest, kui see sadul tõesti sobima ei peaks, sest muidu olen küll sellega juba nii ära harjunud ja rahul.
Eks näis.

Oh, aga üldiselt on elu ikka nii hea, nii hea. Albatross on parim, mis minuga juhtuda sai.

No comments: