Friday, February 26, 2010

Pikkpikk talv

Lumi on nii tore. See, et ma pärast 2 kuud talve - õiget talve, mitte lörtsilompidesse uppuvat talve - nii ütlen, ei tähenda ilmtingimata, et ma mõistuse kaotanud olen. Soe ilm ja päike on küll teretulnud, aga mingil imekombel tunnen ikkagi rõõmu sellest, et lumehunnikute asemel ei pea poolest säärest saati tiikides sumpama. Veel mitte...
Mu jalanõude kogu vähemalt täienes täna ühe kummikupaari võrra, nii et olen kevadeks (ka selle märjaks ja koledaks osaks, mis kindlasti ei jää tulemata) nii hästi valmistunud kui saab.

Albatross igatahes naudib talve - ta pole seda küll isiklikult öelnud, aga ma ei kujuta ette, et üks täie mõistuse juures olev hobune eelistaks päevad läbi sopa sees istuda. Suures kevadeootuses talvekarva mahaviskamist ma tema puhul veel märganud pole. Ahjaa, valgete sokkide eest hoolitsemine on ka loomulikult lumiste ilmadega tunduvalt kergem!

No comments: