Wednesday, July 27, 2011

Ja ongi juuli lõpp käes ja meie Kurtna suvi selleks korraks enam-vähem läbi. Oli tore suvi otseloomulikult. Natuke liiga palju laisklemist :), aga Albatrossiga sai kenasti trenni tehtud ja tundub õnneks, et sadulaga on ka hetkel korras. Käisime maastikul ja natuke hüppasime ja sõitsime platsil ja maneežis ja üldse päris vaheldusrikas oli. Nii et olen rahul. Trenni kahjuks ei saanud, aga noh... eks näis, mis või kuidas edasi saab.

Mina lendan augustikuuks Taani, mida ka väga ootan - saab väikest Z ja kõiki teisi vahvaid hobuseid ning hobuseinimesi näha, aga Albatross jääb niikauaks veel siia. Ja kõige toredam on see, et Maret tegeleb temaga see aeg ja see teeb mind hästi-hästi õnnelikuks, et isegi MINA suudan leida kellegi, kelle hoolde ma suht 100%-liselt julgen oma hobuse jätta. :) See tähendab, et Albatross ei pea jälle puhkusele jääma (millega ta LIIGA suure osa viimasest aastast nagunii tegelenud on), minu tagasitulles ei ole jälle kõik vähenegi lihastik kadunud ja uued sadulaprobleemid seetõttu ootamas, samuti saab mu emps natuke Albatrossiga vahel ratsutada, kui ta päris üksi temaga jääma ei pea. Ühesõnaga kõik on suhteliselt ideaalne hetkel, tuju on laes ja peale tänast A&M trenni vaadates mul peaaegu et isegi ei ole kahju oma hobusest kuuks ajaks eemale minna, sest ma ju tean, et tal on kõik kõige paremas korras.

No comments: