Friday, January 8, 2010

Kapjadest

Täna jälle üleminekud + natuke kontragaloppi. Seda pole ammu teinud, seega paar korda automaatselt läks kohe sisemisest jalast (kui tahtsin pika sirge peal välimisest tõsta), aga siis tegin paar sammu sääre eest astumist rajalt kõrvale enne tõstet ja töötas. Vahepeal paar kõksu ka üle pisikese lattaia.

Igatahes, kuna mu uueks huviobjektiks on nüüd kabjahooldus, siis ma väga tahaks proovida tema astumisest väikest videot teha, et näha, kas enne maandub päkk või varvas. Kahjuks ei saa seda vist sellise lumega teha, sest noh... lumi on igal pool! Ja üksinda on vist ka natuke raske, aga leian ehk kellegi appi.
Ja siis nüüd varsti, kui mul aega on, peaksin tal jälle natuke kapju raspeldama, mul juba täitsa ettekujutus tekib, kuidas, kui palju ja kust, aga päka osas pean veidi veel uurimustööd tegema. :P Järgmisel nädalal ehk jõuan.
Kui kabjad liiga pikaks kasvavad või midagi muud kahtlast olema peaks, siis lasen loomulikult oskajamal neid värkida, aga niimoodi ise vaikselt kõrvalt proovides saab ilusasti juurde õppida, ilma et oleks ohtu hobuse jalgu ära rikkuda.
Tegelikult olen tal ka varemgi korduvalt kapju otsast lõpuni ise värkinud, muidugi siis oli kõrval inimene, kes õpetas ja kontrollis. Aga tol ajal ei teadnud ma ise sellest kõigest üldse mitte midagi...
Igatahes, mu kindel eesmärk on olla millalgi võimeline täitsa ise oma hobuse kapju korras hoidma, kui just pole mingit erilist probleemi või vajadust rautada. ;)

No comments: