Saturday, May 22, 2010

Talli jõudes piilus (võõrast) boksist tuttav nägu vastu. Ma hakkasin kohe uurima, et mis värk on - meil ei ole ju kunagi hobused sees ja nüüd Albatross äkki oli... õnneks küll mitte üksi, kõrval oli meie shetikast ponitäkk koos pruudiga. Tuli välja, et keegi ei tea, miks Albatross tallis on või kes ta sinna toonud on, hommikul olid kõik välja lastud nagu ikka... VÄGA veider lugu igatahes.

Kuigi ta nosis päris õnneliku näoga seal heina, oli mul esialgu pisut kahju, sest tallis on putukaid kolepalju. Aga niipea kui ma ta välja viisin, et puhastama hakata, selgus, et mitte tall ei ole see koht, kus putukaid palju on. Või no... teate, seda on ausalt juba väga raske sõnadesse panna. Tallis oli kohutavalt palju sääski, kogu vahekäik sumises, aga väljas oli neid veel 250x rohkem. Õudne oli, tõsiselt. Ma lasin endale umbes 4x ja Albatrossile 2x putukatõrjet, aga sääskedele ja nendele väikestele kihulastele maitsesime ikka hästi. Mõned ilmselt lämbusid valtrapi ja pindede alla... :(

Trennis oli pisut keeruline - sammus ette valmistamise asemel pidime hoopis üsna kohe putukate eest ära traavima hakkama ning Albatross kippus terve trenn pisut nagu kiirustama oma sammudega... Aga arvestades tänaseid tingimusi, siis ma ei heida talle ausalt midagi ette. Niigi kannatas ilusasti kõik välja, ei läinud närviliseks ega midagi, ilmselt lihtsalt oli neist söödikutest pisut liiga häiritud, et ennast päris vabaks ja lõdvaks lasta.

Kuna emps käis külas, siis saate pilte kah vahelduseks:

Peale trenni pesime kah teda, täitsa šampooniga ja puha, aga noh... me olime parasjagu maneežis, st liiva peal ja ma andsin ta peale pesemist korraks empsile jalutada... Albatrossil ei võtnud just kuigi kaua aega, et nende kahe asjaolu head kokkulangevust märgata... :D

No comments: