Sunday, April 8, 2012

Võistlused nr. 3

Ma olen niiiiiii rahul Albatrossiga... :) Pean tunnistama, et olen teda alahinnanud. Ses suhtes, et loomulikult on ta minu jaoks alati parim hobune olnud, aga nüüd ta on tõesti ka meie lühikese "võistluskarjääri" alguses minu ootused ja lootused igatpidi ületanud.

Võistlesime see nädalavahetus Ihastes A6 (67%) ja CCI*2009A (68%) skeeme ja mõlemas suutis Albatross jälle kõige tublim hobune olla. :) Ta vist armastab patriootlikes värvides rosette. Esimeses skeemis oli palju osavõtjaid, teises ainult kolm, aga... teises skeemis ma olin juba ette arvestanud kolmanda ehk viimase kohaga, nii et see oli täielik üllatus. Ma tean küll, et Albatross EI OLNUD nende kolme seast tegelikult kõige osavam koolisõiduhobune ja ilmselgelt oli meie õnnepäev, 0.5 punkti ehk 0,1%-ne vahe on selle tõestuseks, aga ma olen siiski tõsiselt uhke ta üle, et täitsa suudab konkurentsi heal päeval pakkuda.

Kõige õnnelikum olen aga selle üle, et tema liikumine oli seekord hoopis midagi muud kui varasematel kordadel. Liikumine on kõige alus ja isegi kui harjutused tulevad välja, siis mind nii häirib see "käsipiduriga" sõitmine, kui ma tunnen, et hobune on krampis, ei liigu läbi selja, ei jookse piisavalt pikkade ja lahtiste sammudega. Neid probleeme tuli seekord ette ainult minimaalselt ja terve skeemide sõitmise aeg oli seetõttu kuidagi palju vabam ja mõnusam tunne (ja mis seal salata, lihtsam istuda ka :D).
Igasugu pisemaid probleeme ja vigasid nagu vingerdamine, viltu olemine, mõnikord ebastabiilne ratsmekontakt jms tuli ikka ette, aga vead ongi parandamiseks, eksole.

No comments: